Pokec koutek

Jméno:
Text:
Opište kód:

Předchozí   || 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ||   Další


pepaf     2017-04-22 18:07:09
kdy tech par piv dopijem co tam jeste zbylo?po sedme to tam pudu uklidit tak to musime nejak dorazit


Zdeněk     2017-04-21 14:59:03
Tak to bude - Fógli jsou tvrdí hoši. Milan trochu víc přiloží pod kotly parníků, takže tam taková kosa nebude. Jen jejich předseda zjistil, že musí na nějakou jinou akci a tak, pokud si u něj někdo nevyzvedne klíč, bude provedení aktu odemykání ohroženo.


Otouchek     2017-04-21 13:15:59
A do Staryho lesa se pravdepodobne kvuli pocasi pry vubec nepujde. Takze uz zbyva jen to odemykani vody :-)


Otouchek     2017-04-21 07:52:37
Odemykani na Vetrniku je odlozeny zatim na neurcito.


Michal     2017-04-20 17:24:30
Dopravní letadla jsou na tom s klouzavostí hodně dobře, tak okolo 1:20. Není se čemu divit, na to kolik je v tom vývoji peněz... Pak jim to mnohonásobně ušetří na spotřebě paliva :-) Ostatně křídla dopraváku jsou podobný tvarově větroňům - úzký, dlouhý, vinglety - to vše snižuje celkový odpor == zlepšuje klouzavost.

Jen pro porovnání: Blaník má reálně tak 1:26. Std. Cirrus (ten co byl na modeldnu) 1:36. Ultralajty okolo 1:11. Klasický cesny pak sou na tom hodně bledě.


Zdeněk     2017-04-20 15:23:30
Tak jak (vzhledem k předpovědi počasí 8°C, 7m/s, přeháńky) tipujete sobotní akce?:
Pochod do Starého lesa
Fóglí Odemykání vody
Odemykání oblohy na Větrníku


Juraz     2017-04-20 10:11:47
Jak vysoko to letělo? Tipl bych 8 km . Odečtu 1 km na přistávací manévr - pak je klouzavost asi 1:17. Docela dobré ve srovnání s těma našima špejličkama.Kdyby letěl 500km/hod. tak je opadání cca 9 m/s a pasažéři zažili čtvrt hodiny smrtelného strachu.??


Otouchek     2017-04-19 21:53:08
"24. srpna 2001, během letu 236 společnosti Air Transat došlo stroji A330-243 palivo nad Atlantským oceánem a stroj musel překonat vzdálenost 120 km bezmotorovým (klouzavým) letem na letiště na Azorských ostrovech. Nikdo nezahynul, letoun byl jen mírně poškozen při nouzovém přistání."


Juraz     2017-04-19 21:40:19
Jen tak ze zvědavosti - jakou to má klouzavost v bezmotorovém letu?


Michal     2017-04-19 18:50:33
Tyvole taková lať na obloze a předseda letí motorovym! Ale jestli v tom Rusku ráno sněžilo a pak vysvitlo slunko, tak to asi byly jen nějáký výparníky, termicky nezajímavý... ;-)


Zdeněk     2017-04-19 13:19:46
Tys na to nezkusil kliknout? Škoda, mohlo být veselo!


pepaf     2017-04-19 12:46:27
pripominam patek at je tam aspon nekdo zatopime si v grilu a ochlazovat se budem pivem


pepaf     2017-04-19 12:42:45
co to bylo?ze uz to tu neni?


Otouchek     2017-04-15 23:03:46
Toto je po startu, jinak sme leteli hoooodne nad mrakama. Kdyz sme leteli tam, mraky nebyly, ale to sem sedel v ulicce. Az zpatky sem si domluvil misto u okynka. Ale vetsinu letu sem stejne prospal. Mel sem po nocni.


Petr V.      2017-04-15 21:12:20
Zdar Oto.
Měl jsi velmi slušný flek - po Slunci, při nahnutí je možno sledovat mechaniku křídla, zvláště při přistání, a též práci reverzu - ideální jej vidět v činnosti, právě při přistání :-) :-) (ne, za letu :-(:-( ). Měl jsi též štígro na mraky ! Jako já již mnohokrát - a to fakt nas.... :-):-). Kdo ještě neletěl v dopraváku, tak ať to zkusí - v dnešní době jsou letenky za babku !A kdo zná anglicky lépe jak zatčansky, tak nejen za babku, ale téměř za dax :-) :-):-)


Otouchek     2017-04-14 15:02:14
Pro ty, co jeste nikdy neleteli - stejne jako ja donedavna. Start, hukot a nejaky turbulence v mracich uvnitr A320.
https://youtu.be/uEs41I2vdnQ


Marek     2017-04-14 10:14:07
Nechybí někomu vrtulník? Válel se za újezdem v poli


Otouchek     2017-04-13 00:16:37
Nene, az ve 3 odpo sme leteli. Kdyz sem psal o snezeni, zrovna sem dosel z nocni na byt.


Michal     2017-04-12 16:02:29
Pepo, jak moc je ta pozvánka na lítání veřejná, Můžu ji dát na úvodní stranu? :-)

Oto, nemáš už být náhodou, v letadle? O.o


Otouchek     2017-04-12 10:22:39
To je mozny. Tu ted zrovna snezi.


pepaf     2017-04-10 08:04:12
otas doufam ze vam bude s oldem prset(snezit)pozvanku sem tvoril se synatorem(petr)


David      2017-04-09 19:17:08
V tomdle závodě se teprv ukáže kdo je jakej řidič.
https://www.youtube.com/watch?v=mE9iV92z0dc


Petr     2017-04-09 09:52:51
Pepo, pozvánku máš velmi zdařilou !!!


Otouchek     2017-04-08 23:21:51
Hmm, to su pro zmenu na Slovensku...pokud nebude prset/snezit.

Pozvanka paradni. Kdo tvoril?


pepaf     2017-04-08 21:53:33
na fotkach je pozvanka na (litani)


Juraz     2017-04-08 17:12:51
Tak doval pár nadějných zapečenců - třeba gdyby nedisplejovaly...


Otouchek     2017-04-08 14:51:43
Nene, to je naradi zámošů. Zapeceny noutbuky sou na jine hromade :-)


pepaf     2017-04-08 13:04:10
otas to sem facht nevedel kolik potrebujou ajtaci naradi k udelani jedne vlny :-))))


Otouchek     2017-04-08 09:10:31
Naradi, ktery se tu odrovnalo. Asi teda odrovnalo - mozna neco jede. Sou tam i nejaky svarecky a taak. Vetsinou Hilti, Makita a Bosch:
https://www.youtube.com/watch?v=BMBIzashxoc

A tady jak nam to jezdi vlnu:
https://www.youtube.com/watch?v=tcqLfnysccc


Zdeněk     2017-04-07 11:22:07
Taky jsem čekal, kdy ty záklopky zasunou a konečně se to rozletí a ono pendrek!


Předchozí   || 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | 37 | 38 ||   Další


Celkový počet záznamů: 6356     Počet záznamů na stránku: 30     Počet stránek: 212